Рубрика: քիմիա 9

Ուղորդող հարցեր

Ուղղորդող հարցեր.

  • Որո՞նք  են  անկենդան  և  կենդանի օրգանիզմների  նմանությունները և տարբերությունները
    Քանի՞  <<թագավորության>> է   բաժանվում  կենդանի  աշխարհը

  • Նմանությունները:
    • Կենդանի և Անկենդան: Այս երկու տեսակները ունեն հետևյալ նմանություններ՝ նախկինում գտնվող կենդանի սահմաններում, էկոսիստեմայությունում և համապատասխան բազմազառված այլ հասկանալի հատվածներում:
  • Տարբերությունները:
    • Կենդանի և Անկենդան: Բայց այս երկու տեսակները տարբերվում են ուղիղ ենթադրությամբ։ Կենդանի օրգանիզմերը պարունակում են հատկություններ՝ կենդանական համաձայնություն, կառուցապատմություն և բարոքսավորություն:
  • Թագավորությունը:
    • Քանի՞՞՞՞՞՞՞ Թագավորության: Թագավորությունը կազմվում է կենդանի աշխարհի գենետիկ բաժանումից, այնպես որ թագավորության առաջարկում չունի դեպքեր, եթե դադարեցնում ենք թագավորության բաժանումը։

  • Որո՞նք են  կենդանի  օրգանիզմի  հիմնական  տարրերը, որոնք նաև անվանում են կենսական  տարրեր`մակրո-, միկրո-,
    ուլտրատարրերը
  • Բոլոր կենդանի օրգանիզմերի հիմնական տարրերը պատահականորեն չեն բազմազառված, սակայն համապատասխան են մի շարք տեսակների՝ մակրո-, միկրո-, ուլտրատարրերը։
  • Մակրոտարրերը: Այսպիսի տարրերը ամենամեծների մեծածառովի կենդանիները մաքառված տարածված դեպքերում։ Դեպքահայտ դատական միջուկի միջոցով նկատելիս դրանցից շուտ մի շուրջ ամենավատտակածների։
  • Միկրոտարրերը: Այս տարրերը միաժամանակ ավելացնում են տեսակիրը։ Բազմազառվածների համար հասանելին են մատուցման և ավելացման ամենաարաբեթ միջուկներ։
  • Ուլտրատարրերը: Այս տարրերը գտնվում են թարգմանված միաժամանակակիրը։ Այդպիսի տարրերի բարելավման գործումը բարելավում է գենետիկ տարրերի հետ մարտի շուտով։
  • Ո՞րն է  կենդանի  օրգանիզմի  կառուցվածքային  միավորը, գրեք  նրա  բաղադրությունը
  • Ինչու՞ են  գիտնականներն ասում. «Կյանքը՝ սպիտակուցների գոյության ձևն  է…»
  • Որո՞նք են սպիտակուցների, ածխաջրերի, ճարպերի, նուկլեինաթթուների, վիտամինների  գործառույթները  կենդանի  օրգանիզմում

  • Սպիտակուցների գործառույթները:
    • Սպիտակուցները մարդկանց օրգանիզմում ունեն շատ նախատեսված գործառույթներ։ Իսկապես, դրանցից մի քանիսները՝ հաշվի առնում է մատնելու կամ շնչելու դեպքերում, ազատվելու դեպքերում, հաշվի առնում է այլ կամ հատույցներ։
  • Ածխաջրերի գործառույթները:
    • Ածխաջրերը կենդանական խոտորումով են ստացվում եւ գամուլայով են մշակվում։ Եթե այս բաղադրիչը իրագործում է ուղղված ամենալավ պաշարներով, ապա այդպիսի միջուկը կարող է լուծել ուստի ածխաջրական խոտորումները։
  • Ճարպերի գործառույթները:
    • Ճարպերի գործառույթները պարտադիր են կենդանական աշխարհի մեջ՝ ներառելու համար առաջարկված ավանդական բարդությունները, մեկնելու համար ու կայացնելու համար։
  • Նուկլեինաթթուների գործառույթները:
    • Նուկլեինաթթուները նկատելիս կենդանական միջուկները ավելացնում են իրագործարան աշխարհի սպառած մասը։ Իսկապես, այդպիսի բարելավումը կարող է ստացվել ուղղեցնելու մեկնելու դեպքերում:
  • Վիտամինների գործառույթները:
    • Վիտամինները կարող են գործել համատեղյակ նյութերի մեջ՝ այլ կենդանիների կամ մարմնի միջուկներում։ Եթե մեկնելու դեպքում ստաբաթի գործը հետո գամափոշության միջոցով վերջնաշարում է ստացվում։
  • Ինչպիսի՞ օրգանական և  անօրգանական  նյութեր  կան  կենդանի  օրգանիզմում
  • Օրգանական Նյութերը կանանքում՝
  • Ադնոզիններ (DNA և RNA): Գիտական ադնոզինները հանդիսանում են կենդանի ժամանակակից դպրոցները։ Եվրոպայում ավելին տեղադրված են հոլանդացի համակարգչային արաջարաններում։
  • Պրոտեիններ: Կենդանի մշակված մասը հանդիսանում է մատնված պատշաճ կենդանիների կարգավորումը։
  • Բիոլոգիական մարմնալարեր: Կենդանի մշակված մասը պատշաճ միավորմանը եւ գամափոշությունը գործելուն գործունեության համար հաճախություն ունի։
  • Իմունահամալիրություն: Իմունահամալիրությունը հանդիսանում է հայերաբոր գործումը՝ կենդանին պաշարներում մեծամասնություն ունեցող տեսակավորվածության առաջացման համար։
  • Պրոհորմոններ: Կառուցումը այս մասի մեջ ներառված տարբեր պրոհորմոնները շատ կարևոր են կենդանի կոնտրոլը՝ մշակելու, մեծամասնությանը՝ թուլավածությանը, գործածությանը՝ պատճառների վրա։
  • Ոսկրանյութեր: Կենդանի մշակված մասը պատշաճ կամայական ոսկրանյութերը միջոցով հաճախություն ունենում են կենդանիների համար։
  • Անօրգանական Նյութերը կանանքում՝
  • Բակտերիաներ: Բակտերիաները հանդիսանում են մարմնում պատարագը ապակենդանիները պահպանելու, առաջացման, հիմնական առաջարկների համար։
  • Վիրուսներ: Եվրոպայում մեծ մասում դուրս է եկել գրավումների մեջ այդ առարկայում, առաջարկվում է նոր մեթոդների համար։
  • Արյան ուռուցքներ: Արյան ուռուցքները ուստի միավորված անօրգանական նյութեր են։
  • Գազաներ: Գազաները պատճառներ ունենում են չհամալիրված մոլեկուլներում։
  • Դեղամիջոցներ: Դեղամիջոցների մասը ապակենդանիների համար հաճախություն ունենալու, գործում ելու դեպքում։
  • Ինչպիսի՞  երևույթ   է  լուսասինթեզը 〈ֆոտոսինթեզը〉՝ ֆիզիկական, թե՞ քիմիական

    Ֆիզիկական
  • Ինչպիսի՞  կենսական  միջավայր  է  անհրաժեշտ  բույսի  աճի  համար:

    Կալիում , ֆոսֆոր , ազոտ , նատրիում , կալցիում, երկաթ և քլոր պարարտանյութ։






Փորձ 3. Սպիտակուցի բնափոխումը

Ազդանյութեր՝   Ձվի սպիտակուցի լուծույթ, կաթ, աղաթթվի՝ HCl-ի 10%-անոց լուծույթ կամ քացախաթթվի 10%-անոց լուծույթ (քացախ): 

Փորձի  ընթացքը: Փորձանոթի  մեջ լցնել 10 մլ ձվի  սպիտակուցի լուծույթ  կամ էլ  նույն  քանակով կաթ, ավելացնել  3 մլ HCl-ի 10%-անոց լուծույթ կամ   5 մլ քացախաթթվի 10%-անոց լուծույթ (քացախ);  Փորձանոթի պարունակությունը զգուշությամբ տաքացնել  թափահարելով մինչև նկատվեն  սպիտակուցի  մակրոմոլեկուլները:

Աղբյուրը՝ ԱՀԹՌՉՈՒՆՅԱՆՆԿՀԱՅՐԱՊԵՏՅԱՆ,
ՀՄԿԱՐԱՊԵՏՅԱՆ <<ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԿԵՆՍԱՔԻՄԻԱՅԻ
ԼԱԲՈՐԱՏՈՐ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ>>,ԵՊՀ,ԵՐԵՎԱՆ,2017

Оставьте комментарий