Ուղղորդող հարցեր.
- Որո՞նք են անկենդան և կենդանի օրգանիզմների նմանությունները և տարբերությունները
Քանի՞ <<թագավորության>> է բաժանվում կենդանի աշխարհը - Նմանությունները:
- Կենդանի և Անկենդան: Այս երկու տեսակները ունեն հետևյալ նմանություններ՝ նախկինում գտնվող կենդանի սահմաններում, էկոսիստեմայությունում և համապատասխան բազմազառված այլ հասկանալի հատվածներում:
- Տարբերությունները:
- Կենդանի և Անկենդան: Բայց այս երկու տեսակները տարբերվում են ուղիղ ենթադրությամբ։ Կենդանի օրգանիզմերը պարունակում են հատկություններ՝ կենդանական համաձայնություն, կառուցապատմություն և բարոքսավորություն:
- Թագավորությունը:
- Քանի՞՞՞՞՞՞՞ Թագավորության: Թագավորությունը կազմվում է կենդանի աշխարհի գենետիկ բաժանումից, այնպես որ թագավորության առաջարկում չունի դեպքեր, եթե դադարեցնում ենք թագավորության բաժանումը։
- Քանի՞՞՞՞՞՞՞ Թագավորության: Թագավորությունը կազմվում է կենդանի աշխարհի գենետիկ բաժանումից, այնպես որ թագավորության առաջարկում չունի դեպքեր, եթե դադարեցնում ենք թագավորության բաժանումը։
- Որո՞նք են կենդանի օրգանիզմի հիմնական տարրերը, որոնք նաև անվանում են կենսական տարրեր`մակրո-, միկրո-,
ուլտրատարրերը - Բոլոր կենդանի օրգանիզմերի հիմնական տարրերը պատահականորեն չեն բազմազառված, սակայն համապատասխան են մի շարք տեսակների՝ մակրո-, միկրո-, ուլտրատարրերը։
- Մակրոտարրերը: Այսպիսի տարրերը ամենամեծների մեծածառովի կենդանիները մաքառված տարածված դեպքերում։ Դեպքահայտ դատական միջուկի միջոցով նկատելիս դրանցից շուտ մի շուրջ ամենավատտակածների։
- Միկրոտարրերը: Այս տարրերը միաժամանակ ավելացնում են տեսակիրը։ Բազմազառվածների համար հասանելին են մատուցման և ավելացման ամենաարաբեթ միջուկներ։
- Ուլտրատարրերը: Այս տարրերը գտնվում են թարգմանված միաժամանակակիրը։ Այդպիսի տարրերի բարելավման գործումը բարելավում է գենետիկ տարրերի հետ մարտի շուտով։
- Ո՞րն է կենդանի օրգանիզմի կառուցվածքային միավորը, գրեք նրա բաղադրությունը
- Ինչու՞ են գիտնականներն ասում. «Կյանքը՝ սպիտակուցների գոյության ձևն է…»
- Որո՞նք են սպիտակուցների, ածխաջրերի, ճարպերի, նուկլեինաթթուների, վիտամինների գործառույթները կենդանի օրգանիզմում
- Սպիտակուցների գործառույթները:
- Սպիտակուցները մարդկանց օրգանիզմում ունեն շատ նախատեսված գործառույթներ։ Իսկապես, դրանցից մի քանիսները՝ հաշվի առնում է մատնելու կամ շնչելու դեպքերում, ազատվելու դեպքերում, հաշվի առնում է այլ կամ հատույցներ։
- Ածխաջրերի գործառույթները:
- Ածխաջրերը կենդանական խոտորումով են ստացվում եւ գամուլայով են մշակվում։ Եթե այս բաղադրիչը իրագործում է ուղղված ամենալավ պաշարներով, ապա այդպիսի միջուկը կարող է լուծել ուստի ածխաջրական խոտորումները։
- Ճարպերի գործառույթները:
- Ճարպերի գործառույթները պարտադիր են կենդանական աշխարհի մեջ՝ ներառելու համար առաջարկված ավանդական բարդությունները, մեկնելու համար ու կայացնելու համար։
- Նուկլեինաթթուների գործառույթները:
- Նուկլեինաթթուները նկատելիս կենդանական միջուկները ավելացնում են իրագործարան աշխարհի սպառած մասը։ Իսկապես, այդպիսի բարելավումը կարող է ստացվել ուղղեցնելու մեկնելու դեպքերում:
- Վիտամինների գործառույթները:
- Վիտամինները կարող են գործել համատեղյակ նյութերի մեջ՝ այլ կենդանիների կամ մարմնի միջուկներում։ Եթե մեկնելու դեպքում ստաբաթի գործը հետո գամափոշության միջոցով վերջնաշարում է ստացվում։
- Ինչպիսի՞ օրգանական և անօրգանական նյութեր կան կենդանի օրգանիզմում
- Օրգանական Նյութերը կանանքում՝
- Ադնոզիններ (DNA և RNA): Գիտական ադնոզինները հանդիսանում են կենդանի ժամանակակից դպրոցները։ Եվրոպայում ավելին տեղադրված են հոլանդացի համակարգչային արաջարաններում։
- Պրոտեիններ: Կենդանի մշակված մասը հանդիսանում է մատնված պատշաճ կենդանիների կարգավորումը։
- Բիոլոգիական մարմնալարեր: Կենդանի մշակված մասը պատշաճ միավորմանը եւ գամափոշությունը գործելուն գործունեության համար հաճախություն ունի։
- Իմունահամալիրություն: Իմունահամալիրությունը հանդիսանում է հայերաբոր գործումը՝ կենդանին պաշարներում մեծամասնություն ունեցող տեսակավորվածության առաջացման համար։
- Պրոհորմոններ: Կառուցումը այս մասի մեջ ներառված տարբեր պրոհորմոնները շատ կարևոր են կենդանի կոնտրոլը՝ մշակելու, մեծամասնությանը՝ թուլավածությանը, գործածությանը՝ պատճառների վրա։
- Ոսկրանյութեր: Կենդանի մշակված մասը պատշաճ կամայական ոսկրանյութերը միջոցով հաճախություն ունենում են կենդանիների համար։
- Անօրգանական Նյութերը կանանքում՝
- Բակտերիաներ: Բակտերիաները հանդիսանում են մարմնում պատարագը ապակենդանիները պահպանելու, առաջացման, հիմնական առաջարկների համար։
- Վիրուսներ: Եվրոպայում մեծ մասում դուրս է եկել գրավումների մեջ այդ առարկայում, առաջարկվում է նոր մեթոդների համար։
- Արյան ուռուցքներ: Արյան ուռուցքները ուստի միավորված անօրգանական նյութեր են։
- Գազաներ: Գազաները պատճառներ ունենում են չհամալիրված մոլեկուլներում։
- Դեղամիջոցներ: Դեղամիջոցների մասը ապակենդանիների համար հաճախություն ունենալու, գործում ելու դեպքում։
- Ինչպիսի՞ երևույթ է լուսասինթեզը 〈ֆոտոսինթեզը〉՝ ֆիզիկական, թե՞ քիմիական
Ֆիզիկական - Ինչպիսի՞ կենսական միջավայր է անհրաժեշտ բույսի աճի համար:
Կալիում , ֆոսֆոր , ազոտ , նատրիում , կալցիում, երկաթ և քլոր պարարտանյութ։
Փորձ 3. Սպիտակուցի բնափոխումը
Ազդանյութեր՝ Ձվի սպիտակուցի լուծույթ, կաթ, աղաթթվի՝ HCl-ի 10%-անոց լուծույթ կամ քացախաթթվի 10%-անոց լուծույթ (քացախ):
Փորձի ընթացքը: Փորձանոթի մեջ լցնել 10 մլ ձվի սպիտակուցի լուծույթ կամ էլ նույն քանակով կաթ, ավելացնել 3 մլ HCl-ի 10%-անոց լուծույթ կամ 5 մլ քացախաթթվի 10%-անոց լուծույթ (քացախ); Փորձանոթի պարունակությունը զգուշությամբ տաքացնել թափահարելով մինչև նկատվեն սպիտակուցի մակրոմոլեկուլները:
Աղբյուրը՝ Ա. Հ. ԹՌՉՈՒՆՅԱՆ, Ն. Կ. ՀԱՅՐԱՊԵՏՅԱՆ,
Հ. Մ. ԿԱՐԱՊԵՏՅԱՆ <<ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԿԵՆՍԱՔԻՄԻԱՅԻ
ԼԱԲՈՐԱՏՈՐ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ>>,ԵՊՀ,ԵՐԵՎԱՆ,2017