Рубрика: English 6

My May Project

We will present a project in Spanish class, which:
It we will present the kolobok tomorrow է it will be very interesting. It is very interesting. It is a play which has Spanish words we will perform with hats. And Daniel and I are in the role of a wolf, our role is very good.

Рубрика: Մայրենի 6

ՖԼՈՐԵՆՏԱՑԻ ՓՈՔՐԻԿ ԳՐԱԳԻՐԸ

  • Քո կարծիքով հայրը որդուն պիտի սիրի միայն սովորելու՞ համար. ինչու՞:

Ոչ նա իր տղային սիրում էր, բայց իր ընտանիքի վատ դրությունից նա այդպես էր ասում, որովհետև տղան իրենց իակ հույսն էր:

  • Ինչպես  կգնահատես Ջուլիոյի արարքը:

Լավ, որովհետև նա ուզում էր օգնել հորը, որ գումար աշխատեր ընտանիքը պահելու համար:

  • Ինչի՞ց եք հասկանում, որ ծնողների կողմից սիրված եք, և երբ եք ձեզ անտեսված զգում ընտանիքում:

Ես ինձ լավ եմ զգում երբ ծնողներս ինձ սիրում են, իմ հանդեպ բարի են և միայն ինձ են ուշադրություն դարձնու, բայց կան պահեր, որ քույրիկիս արարգների պատճառով ինձ վրա են բարկանու և միայն նրան ուշադրությունդարձնու այլ ոչ ինձ:

  • Ինչպե՞ս ես աջակցում ընտանիքիդ. պատմիր:

Ես աջակցում եմ նրանով, որ նրանց չեմ խանգարում աշխատանքները անելու ժամանակ, անում եմ իմ դասերը: Նաև նրանք ասում են, որ ես անեմ իմ դասերը դա նրանց համար մեծ աջակցություն կլինի: