Рубрика: English 6

English

Your score is 100%.

Show questions one by one

  1. The library had a summer reading program.
  2. A lot of kids did not want to read after school.
  3. There were different prizes every time.
  4. Each book they read gave them one ticket.
  5. The reading program was a success.
Рубрика: Մայրենի 6

Գլուխ երկրորդ

Գլուխ երկրորդ

Առանձնացրու քեզ դուր եկած հատվածը և բացատրիր՝ ինչու:

Ինձ դուր եկավ այս հատվածը «Վա՛յ, իմ խեղճ ոտքեր: Տեսնես ով հիմա ձեզ գուլպաներ ու կոշիկներ կհագցնի, սիրելիներս: Հաստատ գիտեմ, ես չեմ կարող, ես շատ հեռու կլինեմ», որովհետև շատ ծիծաղելի էր և հետաքրքիր:

Ես այս պես կբացատրեմ նա չէր ուզում լաց լինել, բայց դրա հետ մեկ ուզում էր պատժվել: Ես համաձայն չեմ նրա հետ ես չէի հանձնվի և կպայքարեի դուռը բացելու համար:

Ուշադիր կարդա այս գլուխը և գտիր այն հատվածը, որտեղ հեղինակը մեզ հուշում է այն մասին, թե ինչ է պետք անել դժվար կացության մեջ ընկնելիս: Ալիսը շատ կարևոր հարց էր տալիս ինքն իրեն: Որն էր այդ հարցը: Փորձիր ինքդ էլ պատասխանել այդ հարցին:

Ա՜խ, տեր աստված, այս ինչ բան է, այսօր ամեն ինչ տարօրինակ է, իսկ երեկ կյանքը սովորականի պես էր: Տեսնես ի՞նչ փոփոխություն է կատարվել ինձ հետ այս գիշեր: Սպասիր, հիշեմ, այս առավոտ ես ինչպիսին էի: Կարծես թե հիշում եմ, մի քիչ փոխվել եմ: Այո, բայց եթե ես նույնը չեմ, ապա հաջորդ հարցն այս է՝ ով եմ ես, այ քեզ բարդ հանելուկ։Ես Մաքսն եմ սիրում եմ նկարել բասկետբոլ խաղալ և երգել ։

108. Նկարչին հատուկ-նկարչական

Ապուխտ դարձնել-ապխտել

Աներևույթ դառնալ-աներեվութանալ

Անօրեն բան-անօրիությունն

Աշխույժ դառնալ-աշխուժանալ

Դաշույնով հարվածել-դաշունահարել

Անդունդի խորությունն ունեցող-անդնդանխոր

Մառախուղով պատված-մառախլապատ

109. Ա)Ձկնորս բառը, որովհետև ձկնորս բառը Ա հոդակապը չկա:

Բ)Փոշեկուլ բառը, որովհետև փոշեկուլ բառը չունի արմատ:

110.Ա)Երեք

Բ)Երկինք

Գ)Երկիր

Рубрика: Մայրենի 6

Առաջին գլուխ

1. Եթե քեզ հանդիպեր բաճկոնավոր և ժամացույցով խոսող նապաստակ, ի՞նչ կանեիր: Եթե ինձ հանդիպեր բաճկոնավոր և ժամացույցով խոսող նապաստակ ես կմտածեի, որ երազում եմ ու անընդհատ ինձ կխփեի, որպեսզի զարթնեմ, բայց որ չզարթնեի կհասկանաի, որ սա իրականություն է ու կհեռանաի նապաստակից։

2. Կարող ես նապաստակին նմանեցնել մարդու որևէ տեսակի (քեզ կօգնի նապաստակի արտաքին տեսքի նկարագրությունն ու վարքագիծը): Երևի թե կպատկերացնեմ ժամանակակից մարդու, որը անընդհատ զբաղվում է իր բիզնեսով և երևի թե չի հետաքրքրվի իր ընտանիքով։

3. Առանձնացրու Ալիսի հետ կատարված բոլոր այն դիպվածները, որոնք տարօրինակ են թվում: Այդ տարօրինակությունները ինչ փոխեցին Ալիսի մեջ (կարող ես մեջբերել քո ասածը հիմնավորող հատվածը): Օրինակ ՝ երբ նա ասաց «հետաքրքիր է, որտեղ է երկրագնդի մեջտեղը»։

4. Դուրս բեր այն տողերը (արտահայտություն, նախադասություն, պարբերություն), որոնք քո կարծիքով շատ կարևոր են, մեկնաբանիր դրանց կարևորություն:

«Ալիսին բոլորովին տարօրինակ ու արտասովոր չթվաց այն, որ ճագարն անցնելիս ինքնիրեն խոսեց.

— Վայ ինձ, վայ ինձ, ուշանում եմ, շատ եմ ուշանում: (Երբ նա հետագայում մտածեց այդ մասին, գլխի ընկավ, որ ինքն այն ժամանակ պետք է որ զարմացած լիներ, բայց այդ բոլորն իրեն բնական էր թվացել):

Իսկ երբ ճագարը բաճկոնի գրպանից հանեց ժամացույցը, ուշադիր նայեց ու ապա շարունակեց ճանապարհը, Ալիսը վեր թռավ, որովհետև երբեք չէր տեսել բաճկոն հագած կամ ժամացույց ունեցող ճագարի և հետաքրքրությունից վառվելով վազեց ճագարի հետևից ու հասցրեց տեսնել, թե ինչպես վերջինս ցատկեց մտավ ցանկապատի տակի փոսը:»

Կարծում եմ, եթե այս հատվածը չլիներ, ամբողջ գլուխն էլ չէր լինի, ուստի սա իմ կարծիքով ամենակարևոր հատվածն է։