Рубрика: Մայրենի 6

Հովհար և ներկեր և ՄԵՐ ԲԱՐԵԿԱՄ ԲԱՆՎՈՐՆԵՐԸ Էդմոնդո դե Ամիչիս

  • Խոստանում ենք, որ ամեն ինչից միշտ գոհ կլինենք: — Բացատրեք այս մտքի կարևորությունը: Որ ինչ էլ, որ լինի նրանք միշտ էլ ուրախ կլինեն և կօգնեն։
  • Պատմեք ձեր կատարած ամենատպավորիչ զոհողության մասին՝ հանուն ընտանիքի: Ես իմ ընտանիքին խոստացել եմ, որ շատ լավ կսովորեմ։ Կգնամ լավ բուհերում սովորեմ։ Նրանց օգնեմ և արդեն գիտեք։
  • Ծնողներիս նվիրում եմ գոհությունս — ստեղծագործական աշխատանք (6-8 նախադասություն):
    Ես մի ընկեցիկ երեխա եմ։ Եվ հիմա ինձ պահում են մի խեղճ ընտանիք, բայց շատ խեղճ չէ նոռմալ, բայց մենք գույղացիներ են։ Թե ինչպե՞ս են ինձ գտել դա երկար պատմություն է։ Ու ես շատ էի սիրում իմ ծնողներին։ Հայրիկիս աշխատանքը մայրաքաղաքում է մենք մեկ-մեկ այցելում ենք նրան։ Եվ մի անգամ մեր տան ապրելու փողը չհերիքեց և մենք ստիպած լինենք մեր կովին վատճառենք և փող վաստակենք։ Ես բազմազուն հագուստներ և խաղալիքներ ունեմ և արդեն 12 տարեկան եմ ինձ էլ հարկավոր չեն դրանցով խաղամ ու մի օր ես խորհորդ տվեցի, որ իմ խաղալիքները վատճառենք և կես հագուստները որոնք էլ չեմ հագնում և այդպես էլ լինում է մենք փող ենք ունենում և կյանքը ավելի հեշտ է լինում։ Ես գոհ եմ ինչ-որ արեցի։ Ես հույս ունեմ, որ շուտ մեծանամ գնամ ավելի օգնեմ իմ ծնողներին։

    Ինչպե՞ս էր Էնրիկոյի հայրը համեմատում ունևորներին ու բանվորներին. դու ի՞նչ կավելացնես: Իրականում նա շատ ճիշտ է, բայց պետք է մարդկանց հետ խելացի լինել կարող է, որ նրանք ձեզ ուզում են օգտագործել որոշ պատճառներով Օրինակ՝ փողի պայմաններով, լավ ապրելու և այլ։
  • Ինչպիսի՞ ընկերություն էր խորհուրդ տալիս տղային ունենալ: Լավ մարդկանց, հավատարիմ, ուրախ, բարի, մանկության ընկեր․․․երևի։
  • Շատ բան կարող ես սովորել միայն նրանցից (բանվորներից): — Քո կարծիքով՝ ի՞նչ: Որ ծույլ չլինել, ՍՈՎՈՐԵԼ!!!, բարի լինել, ժպտալ ինչ էլ, որ լինի։
  • Ընկերությունը … — շարադրեք ձեր մտորումներն այս թեմայի շուրջ:
  • Ըստ իս ընկերությունը ամենակարևորներից է։ Դու երբեք մենակ չէս լինի քո կյանքում։ Կյանքը քո համար շատ լույսավոր կլինի և ուրախ։ Դու կարող էս լինել սառը օձի նման և միշտ հաղթել, բայց մենակ կլինես և տխուր։ Ընկերությունը սկսվում է դպրոցներից, խաղերից։ Կյանքում նաև պետք է խելացի մարդկանց հետ ընկերություն անել, որովհետև նրանք էլ խելացի և քեզ կհասկանան և քեզ օգտակար բաններով կօգնեն։ Բայց ընկերությունը կախված է մարդուց։ Մարդկանց որոշումն է ու՞մ հետ ընկերություն անել։ Քո կյանքն է, քո որոշումը։

Оставьте комментарий